2013. június 4., kedd

Tanácsadás

HeyHu Pipacskák! :)

1. Megváltoztattam a blog betűtípusát a blog részén, a cím ugyanúgy maradt a régi, valamint a méretét, ennek oka pedig, hogy még a szemüveges sas sem tudná elolvasni, már többen is mondták, és most én is észrevettem. :)

2. Elindítok egy tanácsadós sorozatot, akinek valami baja, gondja, problémája van, írjon nekem egy mailt, én pedig egy bejegyzésben válaszolok rá. Természetesen anonym az egész, senki nem tudja, hogy te vagy az, de ha kéred, csak visszaírok e-mailben. :) A címem kirakom oldalra, és ide is írom:
siman.cecilia@gmail.com
Ó, és lehet videóválaszt is kérni, mint a fotó montázsos bejegyzésben. (:

Komolyan, bármi probléma van, megoldjuk! :)

xoxo,
Trouble
http://www.youtube.com/watch?v=vNoKguSdy4Y

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése