2013. június 21., péntek

MiniMini Haul

Csákáány Sárkááány Pipacsook!

Mint ígértem, most egy haul bejegyzést fogok írni, mert ma "sháppingolni" voltunk, de tényleg csak néhány dolog. :)

 1.



Nos, szandál, Deichmann, ennyi. :D Nagyon megtetszettek rajta ezek a rojtok, és pont volt méretem, radásul az uccsó volt! Háh. Mázli? Valahol? 


2.



30-as faktorú naptej, enyhítettem az 50-sen, mert anya azt mondta elég a 30-as. :3

3.


















Ezek csak 50 ml, nem nagyok, mert táborba vagy nyaralásra ez sooookkal praktikusabb, ugyanis így több helyem marad. :) Úúúú, és a tusfürdő vérnarancs illatú (nagyon fincsi), a sampon pedig mangó és aloe-vera. Hát ez valami fantasztikus. Olyan illata van, mint a nyárnak. Amikor beleszagolsz, azt kívánod, bárcsak előtted lenne egy ilyen ízű jéghideg shake.

4.


















Megláttam ezt a kalapot és beleszerettem. Pont, ennyi. Ez a harmadik kalapom, szóval nagy kalap-fan vagyok, és az csak hab a tortán, hogy le volt árazva. :)

5.


















Annyi jót hallottam a C&C-ről, hogy gondoltam kipróbálom. Ez egy 2in1 maszk és arclemosó, állítólag eltávolítja a mitesszereket. Most próbáltam ki, hát eddig annyit tudok, hogy jó az illata. :D

Szóval mint látjátok, ez tényleg egy miniiiii haul volt, cserébe nagyon jó cuccokat szereztem. :D

xoxo,
Kalapos









p.s.:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése