2013. június 30., vasárnap

Júniusi kedvencek!!

Nos, ma van 30.-a, ami azt jelenti, hogy egyben június utolsó napja, és pontosan két hét múlva szülinapom :) Nos, majd arról is lesz egy haul, de pssssszt....

Szóval ez azt jelenti, hogy... júniusi féjvöriiiitek!!! :) Yupp.

SZÉPSÉGÁPOLÁS: 

1. Arcápolási termék: Clean and Clear Mitesszer eltávolító 2in1 maszk és arclemosó. Just love it.















2.Ajak termék: Pure Nature Organikus Açai Bogyó & Gránátalmás Ajakbalzsam. Jézusom milyen hosszú neve van.... Szóval ez már nagyon nagyon régóta megvan kb. 4 éve vette még anya, most meg megtaláltam a szobámban, és elkezdtem használni, és meglepően jó....

















3. Köröm termék: Hát én nem lakkozom a körmömet, és idén még nem is fogom vagy csak nagyon ritkán, de nagyon tetszenek ezek az azték, meg indián stílusú cuccok, ezért mutatok nektek egy körmöt, amit nekem sosem lesz türelmem elkészíteni.



















4. Haj termék: Revlon Equave Instant Beauty Hair Conditioner. Én hajmosás után meg néha reggelente szoktam befújni vele a hajam, és egyszerűen csodálatos. Mint az illata, mint a hatésa. Puha lesz tőle a hajam.

















5. Test / parfüm termék: oriflame optimals oxygen boost face mist. Nem fordítom le, foggalmam sincs, mit jelent, és mi ez, de arcra kell fújni, és nyáron felfrissít meg elvileg azt HISZEM, barnít is, de NEM BIZTOS.
























ÖLTÖZKÖDÉS

9. Ruhadarab: One Man Wolfpack Hangover póló az eBayről :D /női fazonban/
















10. Kiegészítő: a New Yorkeres kalapom, amit az előző bejegyzésben is láthattatok, egyszerűen imádom. Mindenhova abban megyek, és nem kapok napszúrást, nem kell napszemüveg, és ááá. Kalap mániás vagyok, már van egy csomó (3 :P ). 
























11. Cipő: Sárga Converse Ever. 














RANDOM

12. Kedvenc TV Show/Film:
Tökéletes hang: Jujj, jujj, imádom, imádom. Kellemsen csalódtam, azt hittem totálisan nem ilyen lesz, hanem az az alapsztori, de tetszett. Nagyon. 

Másnaposok széria: Most jött ki ugye a 3. része, úgyhogy gondoltam elkezdem az elsővel, mert nagyokat akartam röhögni, és egy éjszaka alatt megnéztem az összeset. Luv it, luv it. Naggggggggyyyyooooon. De bazdmeg, olyat még nem láttam, hogy egy filmet kétszer csinálnak meg, mert lássuk be, a 2. ugyanaz de totál, mint az első, csak kicserélték a helyszínt meg a neveket. De nem baj, mert szerettem az elsőt, szóval.... :)P.s.: Alan a legjobb. Jut eszembe, most megnézem aaaaa.... másodikat. Az elsőt már 2x láttam, úgyhogy most a második jön, másodszor.






13. Kedvenc könyv: SZJG Kalauz. SZJGer vagyok, és most megkaptam a Kalauzt is, és ááá. Mondjuk én a Best Of részeket kicsit uncsinak tartottam, mert már elolvastam őket regény formájában, de nem baj, a többi klassz volt. :)




14. Étel: Nem tudom, talán.... a kinder tojás, bár az egész életemben. :) 




15. Ital: Mostanában elég sokat Mekizek, és mindig ugyanazt iszom: Meggyes Vaníliás Shake Fuck!




16. Kedvenc dal(ok): 

Amiket rongyosra hallgattam: 
Flo Rida- Right Round http://www.youtube.com/watch?v=CcCw1ggftuQ
Tulajdonképpen ennek a dalnak mindkét filmhez van köze, mert mindkettőben elhangzott....
Anna Kendrick- Cups ( When I'm Gone) http://www.youtube.com/watch?v=cmSbXsFE3l8
Miley Cyrus- We Can't Stop http://www.youtube.com/watch?v=LrUvu1mlWco
Előadó Missing - Iko Iko http://www.youtube.com/watch?v=pvJKsG7Npuc
xoxo,
McDonald

Ps.: Ezek a képek csak illusztrációk, de a ruhadarabok, kiegészítők, tárgyak, dolgok megvannak élőben, az ételeket-italokat élőben is ettem-ittam, a zenéket pedig tényleg meghallgattam.

Ps.Ps.:

2 megjegyzés:

  1. Citizen Eco Drive Titanium Watch - TITanium Arts
    The watches are fitted with the trekz titanium pairing premium titanium sheet and micro touch titanium trim high performance titanium wedding band Protodidididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididididid trekz titanium

    VálaszTörlés