2013. június 10., hétfő

Napszemcsis napocska

Hi-hi Pipacskáim!

Ma arról lenne szó, hogy mit rakjatok mindenképp a strandtáskátokbaaa!
Ugyanis, nálunk Zalában hétvégén 30°C volt!  \o/  Ooooh Yeaaaah




1. FÜRDŐRUHA OF COURSE!

Bikini, monokini, trikini, csikini, fikini, galikini, wersakini, bááármi! Ami takar. Természetesen. 












  <--------





2. Naptej

Minimum 30-as faktorú, de én 50-sel szoktam kenni magam. ÉS ugyanúgy lebarnulok tőle, nincs több apelláta, nem igaz, hogy tejfehér maradok.



3. Kaja és itóka

Mondja nekem valaki, hogy olcsóbban lehet kapni a strandon a tápot, meg főleg az itókát, mint a helyi ABC-ben! Halljátok ezt a semmit? Ez azért van, mert nem igaz! 



4. Esetleg valami barnítóizé, vagy napozás utáni izé

Izé. Erről ennyit. 



5. Napszemüveg

UV-s, ha lehet. Nem akarom, hogy bárkinek is kiégjen a szeme. Vagy valami ilyesmi... 



6. Kalap /bármilyen fejfedő/

Bááármi, amitől nem kapsz napszúrást, legalábbis addig, amíg nem mész vízbe. :*




7. Időelütő dolgok

Nem tudom, én MP3-at, magazinokat, könyvet, telefont, stb... Ha megunnád a strandolást, azonban a kistesód még nagyban pancsol. /tapasztalat/

8. Törölköző

Törölközni, leteríteni magvad alá. Mondjuk én leteríteni gyékényt szoktam vinni, de törcsi is jaú. :D



JÓ NYARAT PIPACSOK!

XOXO,
ÁLRUHÁS NYÁR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése