2014. május 18., vasárnap

Sorozataim

Sziasztok Vattacukraim! ^^

Üdvözlet a RandomVasárnapon! \o/
A mai témánk pediiiiiig *badumtssssss* a sorozatok, amiket nézek/néztem!
Ha van valami jó sorozat, amit ajánlatok, akkor nyugodtan kommenteljetek nekem, és rákacsintok!

1. Trónok Harca


Én...én.... nem tudok mit mondani a Trónok Harcáról. Már a második (wooow) könyvnél tartok, és a sorozatot pedig egy hónap alatt legyűrtem, és ahw. Én nem.... csak nézzétek.

2. Gossip girl


Beszéltem már róla, egy rééééges régi bejegyzésben, azt hiszem a másodikban (:D), imádtam, vége,még mindig imádom.

3. Carrie naplója


A Szex és NY előzetes sorozata. Sosem néztem SZéNY-ot, nem is fogok szerintem, de a Carrie naplóját imádtam, nagyon sajnálom, hogy vége van.:(

4. Pretty Little Liars


Néztem a második évad végéig, de túlságosan féltem tőle. :D Mindegy, addig imádtam, valószínűleg tovább is imádnám, de egyszerűen nem bírom nézni.

5. Family Guy


Nagy Family Guy-addict vagyok, egyszerűen beszippantott. :D

6. Kínos


Fél éve hagytam abba kb. a nézését, a harmadik évad végéig minet láttam, de őszintén? Untam, így abbahagytam.

Hát, ennyi lett volna az egész, tudom, hogy ez most rövidre sikeredett, de holnap érkezem egy MolyHatefővel! ;)

xx

2 megjegyzés:

  1. Szia. ^~^ Én imádom az American Horror Story-t...ha nagyon-nagyon félős vagy akkor ne nézd. ( Én is félős vagyok, de én legyűrtem mind a 3 évadot és ahw *-* ) Szóval én ezt tudnám ajánlani. :))
    Amúgy, nagyon jó az oldal. ^^
    puszieső :*
    XX: Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! (^3^)/ Hát, nem tudom, talán a horror-függő barátnőmre rátukmálom, majd ő szakvéleményt ad róla nekem. :D
      Köszönöm szépen, nagyon-nagyon jól esik, hogy ezt mondod. ^3^

      Törlés