2013. augusztus 6., kedd

Ötletek

Sziaaaasztooook! (:

1- Akkor nem lesz blog sale, mert senki nem akarta.

2- Kedvem van videózni, legyen room tour (szobakörút)? /ígérem profibb lesz mint a törölt szív montázs videó/

3- Én is elkezdem a Back to school bejegyzéseket gyártani, mivel kezdjem? :)

Nos, gyorsan lefirkantottam néhány ötletet, várom rájuk a választ komiiiban! :) 
Amikor általában kérem, hogy kommentbe írjatok, sosem írtok, én pedig nem értem, miéééért? :( Szerintem 600+ oldalmegjelenítés elég sok (hozzám képest), és szeretném ha mi egy szűk családot alkotnánk. :) 

Na, csak gyorsan bepötyögtem, aztán már mennem is kell, szóóóval. 

xoxo,
Cili

U.I.:  Van Instagramom, beteszem a linkjét oldalra a többihez. :) Nem most csináltam, csak eszembe jutott, hogy belinkelem.

utóutóírat: Boldog szüliapot Andy Warhol, meg persze öööcsikééém. Bár valószínűleg egyikük sem nézi a blogomat, de azért BSZ mindkettőnek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése