2013. augusztus 30., péntek

Back To School Haul

HelloBello
Mint már említettem a furcsa TAGes bejegyzésemben, eljött az ideje az év eleji sápingolásnaaaaaaaaaaaaaak! Mivel tavaly elég kevés cuccmuccot vettünk, ezért idén egy naaaaagy bevásárlást tartottunk. A termékek árát sajnos elfelejtettem, azt a rengeteg számlát,meg blokkot meg mit tudom én mit meg elég nehéz lenne mind összeszedni, úgyhogy bocsi, de az ára nem lesz feltüntetve, a bolt viszont igen, ahol vettük.

Először inkább a nem sulis cuccokkal kezdek:


 Ez a pulcsi a C&A-ból van, és tesi pulcsinak vettük





Ez pedig a Takkoból, és megláttam, és így: kellesz az életembe!




Már régóta vágytam egy úgy nevezett combat bootra, és végre megleltem a szerelmem a Deichmannban.




Ez pedig egy Victorys cipő, tesire vettük, mert a régit szétrúgtam, és a Deichmannból van.



Ezt pedig ünnepségekre a Deichmannből-szintén.






A strandpapucsom pedig szétjött, meg ki is nőttem, és én nem csak nyáron szoktam hordani, hanem télen is otthon, úgyhogy beszereztünk egyet a Decatlonból.





Mint tudjátok, még jóóó múltkor vettünk egy C&C-s maszkot, és az annyira bejött, hogy vettünk most egy arcradírt, mert az is elfogyott. És pedig a DM-ből van.




Annyi jót hallottam erről a fogrémről, hogy fehérít, meg minden, hogy beszereztem egyet, és már két hete használom és tényleg sokkal fehérebbek a fogaim, nem viccelek, úgyhogy mindenkinek ajánlom! Ja, és Müller.




A régi farmerem ilyen szaggatott volt, és annyit hordtam, hogy tovább szakadt a gyári szakadás, és a térdé egy óriási lyuk volt, úgyhogy beújítottam egy farmerrel a Takkoból. Ja, és az övet csak én raktam bele, mert az olyan hosszú nadrágok, amik nekem jók, azoknak baromi nagy csípő része van, pedig nem hordok különlegesen nagy nadrágot, pont 13-14 yrs volt rajta, szóval nem igazán értem....

  
És most a B2S:




Csak a szokásos: festék ecsetek, víztároló... A Müllerből vannak, mint a többsége ezeknek a cuccoknak, szóval ha nem mondom, hogy hol vettük, akkor a Müllerben.




Szétment a tavalyi tolltartóm, és ezt megláttam, és ááááááá. Bagooooooly.





Nem volt számológépem, úgyhogy orvosoltuk ezt a problémát.




Ceruzák, radírok, vonalzó... A vonalzót a Tescoban vettük, a többit a Müllerben.




Nem tudom, mi ezeknek a tollaknak a márkája, de szerintem kötelező ilyeneket beszerezni.





A bal oldali Zebra tollak Tescosak, a középső kettő Euro Familys, a hibajavító és a fekete toll pedig Mülleres.




Filctollak, Grus ragasztó (áááááá), és gyurma.




Szokásos uncsi dolgok: színes papírt, és fehér papír.




3 baglyos füzetborító, 2 csomag füzet címke, és ne röhögjetek, de úúúgy megtetszett ez az órarend, hogy vettem egyet.





Sima, vonalas, szótár, és kockás füzetek...




Oké, a bal oldali zöld leckefüzetnek fog funkcionálni, mert színes a lapok oldala, és beosztottam, hogy egy színre 3 hónap jut, beleragasztottam két órarendet (A&B), és a végén van egy mappa belefűzve a többi laphoz. Hát nem szupi? És Tescos, a másik kettő pedig Mülleres. A Greenes kockás, a vonalas pedig vonalas.



Éééés végül két mappa, mindkettő baglyos, (nem vagyok megszállott).



Szóóóval ennyi lett volna, tényleg nagy haul volt, ééés remélem tetszett.

xoxo

Ps. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése