2013. április 23., kedd

YouTube-os Vloggerek

Hi-hi!

Ebben a bejegyzésben említenék pár dolgot a YouTube-os vloggerek/beautygurukról.

Megemlítenék pár emberkét, akit követek YouTube-on, és leírom, hogy miért szeretem őket. Na jó, nem párat, az összeset. :) Lesz köztük angol is, mert én sokat tanulok tőlük.  /nem fontossági, "jósági" sorrendben, csak ahogy kidobja a gép/

AdamLambertVEVO : Csak mert AL 4 ever. <3

anneorshine : Ő egy amerikai guru, akit azért szeretek, mert mindig olyaaaaan gyönyörűűűű dolgokat csinál. <3 Legtöbbször DIY (Do It Yourself = Csináld Magadnak) projekteket tölt fel a csatornájára, de van, amikor különböző ruha összeállításokat. Azokat nem szoktam megnézni, mert rá a DIY miatt iratkoztam fel. :)

BeautyBySiena : Siena csatornájára akkor iratkoztam fel, amikor a reggeli rutin videóját láttam, mert beleszerettem a házukba. Oké, lehet, hogy nem ez alapján kéne ítélnem, de akkor is. Oaaaan széééép *-*

BeautyLiciousInsider : Chelsea volt az első angol ( ámcsi), akire feliratkoztam. Egyszerűen csak luv. Ja, és ugyanolyan arcformája van, mint nekem. :3

Macbarbie07 : Bethany Mota a legeslegszebb lány, akit láttam valaha. És annyira hasznos tippeket ad, és ááááááááááá. Ő a kedvenc YouTubeosom. Örökké. <3 Azt hiszem, én nem itt lennék most nélküle. Ő is közrejátszott az Amerika- szeretetemben, meg a Beth-szeretetemben is. :) És a 2 millió feliratkozóhoz csak gratulálni lehet. Wow. 

BethanysLife : Ez Beth vlog-csatornája. Én személy szerint jobban szeretem a vlogokat, de ez lehet, hgya abból adódik, hogy 13 éves vagyok, és nem sminkelem magam. :) 

BrooklynAndBailey : Brooklyn és Bailey egy ikerpár, és soha nem tudom megkülönböztetni őket. :) Azért szeretem őket, mert annyi idősek, mint én, és így olyan tanácsokat tudnak adni, ami nekem (is) hasznos lehet. Köki, B&B :) 
B&B csatornájára

Cute Girls Hairstyles : Mandy (B&B anyukája, általa találtam rá arra) frizurákat készít, és áááh. Legjobb szó rá. :P

Ehssty : Eszter vlog- csatornája, és rá azért iratkoztam fel, mert aaannyira vicces. <3 :) 

kinemtalálod Ehssty Smink : A sminkes csatornája, és a másik csatornája hányszormondomméghogycsatornája által találtam rá, és nekem az alapozós videója segített nagyo sokat, mert az arcom Magyarország domborzati térképe. 

Follow Anna : Anna volt az első, akire feliratkoztam. :) Emlékszem, hogy karácsonyi DIY tippeket akartam ellesni valahonnan, és kidobta a gugli az ő videóját. Megnéztem, nagyon tetszett, így klikkeltem a többi videójára, majd a Subscribe ikonra :) 

FollowAnna : A DIY csatornája hányszormondomméghogycsatornája . 

FragCopyMan : Aka GoodLike :) Ó, igen, ANYÁD SZŰZ! Ezt csak az érti, aki nézi Marcit. :P 

grabifrizurai : Gabi nagyon-nagyon-nagyon hasznos tanácsokat ad, és komolyan, köszi Gabi, hogy nem unatkoztam azokon az álmatlan éjszakákon. <3 

HollywoodNewsAgency : Gergő a világ legviccesebb embere. És a legjobb kritikusa. És a legjobb vágója. És a másik kedvenc csatornám. 

JckSparrow : Hilly és Hannah népszerű filmeket parodizálnak ki népszerű zenékkel. Muhahahahaaaaaaaa. 

mirigy08 : Ha van 07-em, akkor kell egy 08-as is, és mi lehet más, mint az IHM??????? 

nojko89 : Az első videónál úgy voltam, hogy áááá, nem. Aztán a másodiknál egyre jobban tetszett. A harmadiknál meg feliratkoztam. :) Volt egy idő, amikor csak Noémit voltam hajlandó nézni. :)

simpleeasycooking : Aka Todd's Kitcen. Nem szeretem nézni a reszipííííííit, amikor éhes vagyok. 

TaylorSwiftVEVO : TS 4ever. <3

yoyomax12 : Oaaan szééépeket süüüüt. <3


Szóval ez lenne az én feliratkozó-listám, nem promóció céljából osztottam meg veletek, nem fizettek nekem érte, ki fizetne érte nekem? Én csak tanácsokat adok. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése