2013. április 24., szerda

Harcoljunk együtt a pattanások ellen!

Nos, a mai bejegyzésben a pattanások legyőzéséről lenne szó. Mivel az én pofám is úgy néz ki, mint Magyarország domborzata, így elég sok tippem lenne, és egy mini-termékbemutató erejéig bepillanthattok az én "pattik elleni kollekcióm"-ba. Jó szórakozást! :D

1.Pure Skin Face toner



Ezt a terméket az Oriflameből rendeltük. Ez egy pattanáskezelő tonik, én esténként szoktam használni, beleáztatok egy vattakorongot, és alaposan végigtörlöm vele az arcomat. Elsősorban szárító hatása van, nekem sokat segített. És az illata.... hát az fantasztikus *-*

2. Mirtill Általános testápoló krém


Ezt a krémet csak az Ökonet tagok tudják az Ökonetből beszerezni, mi meg nem vagyunk azok, így hát gugli bácsi, és a netről megrendeltük. A keresztanyám ajánlotta, hogyha ezzel kenem a pofimat, és Grapefruit-cseppel (3.), akkor pikk-pakk rendebe jön az arcom. Hát ez nem teljesen jött be, de lényegesen javult. Mentát tartalmaz, így elég erős illata van, és amikor felkened, olyan, mintha a mélyhűtőbe dugtad volna bele a fejed, de szerintem ez a nyári estéken kifejezetten kellemes lehet. :) Ezt a krémet is este szoktam használni, megvárom, hogy beivódjon a tonik, (addig általában fogat mosok) és utána kenem fel. 

3. Citro csepp (grapefruit-csepp)


Különösebb véleményt nem tudok róla alkotni, majdnem minden drogériában lehet kapni, de nekem nem igazán jött be. Nem tudom, látszik-e, de csak a matrica tetejéig van elfogyva, mert egyrészt olyan furi volt, hogy étrend-kiegészítőt kenegetek az arcomra, másrészt pedig nem igazán használt. Bocsi, Citro csepp. :(

4. Balea Soft&Clear arctisztító kendő szalicinsavval, pattanásos és mitesszeres bőrre



Ezzel a kendővel reggelenként szoktam magamat törölgetni, mert éjszaka felgyülemlik az összes zsír az arcomon, és nagyon undorító, hogy csillog a bőröm, és csúszik, és bleeee. Én meg vagyok elégedve ezzel a termékkel, az illata sem rossz, és amit nagyon imádok benne, hogy nem tocsog a lében. Szóval nedves a kendő, meg minden, de azt utáltam mindig az ilyen arctisztítókban, hogy tocsogtak az anyagban, de ez nem. Pont jó. :)

ALAPOZÓÓÓK



1. Pure Skin Hide&Treat korrektor

A márka ugyanaz, mint a toniké (1.), ergo ugyanúgy az Oriflameből van. Nagyon narancssárga színe van, azonban pattanáskezelő, így úgy szoktam használni, hogy kis pöttyöket rakok a nagyobb pattanásokra, és eloszlatom rajta. Ezután általában úgy nézek ki, mint egy nagy narancs, de erre szoktam még rákenni az Essence alapozóját (6.), így teljes az összhang. :)

2. Avon One Great Concealer

Ez az alapozó már kifogyóban van, az Avonból való, de már nagyon régi, még anya adta nekem, mert neki nem kellett. Ennek a korrektornak nagyon sárga színe van, így ha ezt használom, össze szoktam keverni az Essence Makeup to mach (4.) termékével, és úgy jó, mert az meg túl sötét, ugyanis ajándékba kaptam testerként, de nagyon ritkán szoktam ezt a kombót felrakni, inkább az 1-est és a 6-ost.

3. Essence coverstick abdeckstift

Ez is egy tester, és ugyanúgy ajándékba kaptam, de a színe pont megfelel (04-True Nude). Azonban van egy kis baki: nem működik a szerkezet, amiben van, szóvel nem tudom eltekerni az alját, így bele szoktam gyömöszölni az ujjam, és ott trancsírozom szét, de sajnos már nem tudom, mert túlságosan lent van. :( A fedése nagyszerű, kár ezért a termékért. :(

4. Essence Makeup to Mach

Ennek a korrektornak túl sötét az árnyalata az én bőrömhöz képest ( 30- Medium), így csak összekeverve használom az Avonossal (2.), mint már mondtam, de nem túl gyakori, hogy ezt viselem.

5. Szivacs :)

Ugye, hogy neked is SpongeBob jut róla eszedbe? Mert nekem nem. Ez egy egyszerű sminkszivacs, én nagyon szeretem, mindig ezzel dolgozom el az arcomon az alapozó(ka)t.

6. Essence Soft Touch Mousse Make-up



Legjobb alapozó 4ever. <3 Ez a kedvenc alapozóm, mert amikor belenyúlsz az üvegcsébe, olyan érzésed van, mintha krémes állagú lenne, amikor viszont az arcodon van, úgy viselkedik, mint a púder, ezért is a neve mousse. Mattító alapozó, ezért szoktam a Pure Skinesemmel használni (1.). Teljesen illeszkedik a bőröm színéhez (04- Matt Ivory), és a kis szivacsom oldalával szoktam eloszlatni a bőrömön. Huh. Kedvenc. 


Hát ezek lettek volna az én fegyvereim a pattanások ellen, egyébként nem sminkelem magam, szóval én eléggé tudatlan vagyok ebben a témában, lehet, hogy tévedtem pár helyen, de igyekeztem a saját tapasztalataimat megosztani veletek. Persze ez nekem jött be, az én bőrtípusom valahol a kombinált és a zsíros között helyezkedik el, akinek száraz a bőre, annak nyilván nem lesz jó. 
Ja, és nem szponzorálok semmiiiiiit, nem azért írtam. :) 

xoxo <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése